..

Det enda som snurrar i mitt huvud är vad har jag gjort för fel? Varför vill du kanske inte ha mig längre? Vad är det som gjort att du tappat känslorna. Vill du vara singel? Vill du kunna ragga på andra? Är det något med mig som är fel?
Du gjorde mig kär i dig. Du får inte lämna mig!! :(
Finns inget värre än att vänta. Skickar du idag eller nästa dag eller om en vecka eller mer? Får bara massa minnen i huvudet hur bra allt har varit. Hur ycklig jag är med dig. Men att veta att du kanske inte är det med mig längre gör så ont. Det viktigaste för mig är att du är lycklig, skulle aldrig klara av att veta att du var olycklig om du var ihop med mig..skulle göra mer ont! Om det är så det blir kommer jag låta dig vara, för du är det viktigaste i mitt liv oh du fötjänar allt bra!
Du är den bästa som finns Daniel♥. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0