Gratis fotobok

Just nu kan man få en gratis fotobok från Fuji om man tipsar om det i sin blogg. Såklart man gör det! :)
Läs mer om vad en fotobok är genom att klicka här, eller fyll i en ansökan här. :) Jätte kul verkligen.

Jag ska nog göra en bok med mina "motivbilder" och några fina bilder på mig och Daniel, jag ska försöka övertala honom att låta mig ta några mer bilder på honom (seriösa) så det kanske kan bli fint! :) Älskar att pyssla med bilder och sånt! :)

Någon mer som gör det? hehe

Ne nu ska jag in på deras hemsida och checka vidare!

CIAO


Kommentarer
Postat av: louise dahlen

jag älskar oxå att pyssla med sånt, så roligt att spara minnen så!! :)

2009-09-13 @ 19:35:12
URL: http://louiseedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0