Match

Idag är det dags för första fotbollsmatchen efter uppehållet...är lite nervös faktiskt :)
Brukar ju inte gå så bra för oss..men vi var nära att vinna mot dessa sista iaf..! Lite  bra iaf..
Har fått min klänning nu med föresten, som jag beställde för evigheter sen!! Men nu är den iaf här och sitter jätte bra, lite jobbig att få av sig kanske men det får man bara ta :D

Något är fel men min dator..går inte att komma in på internet så kan inte uppdatera här(bloggen) när jag vill..segt om något.
Hoppas iaf de som läser min blogg( 1-2 pers kanske) ;) gillar att jag uppdaterar..hehe äsch jag tycker det är kul att skriva iaf...det är ju det viktiga : ) : )

Nu ska jag lägga mig och läsa min underbart bra bok ( Da Vinci koden - Dan brown)
Håll tummarna för oss!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0