Killar..större problem än vad man tror..

Kan man bli deppigare än vad jag är just nu..känns inte så!
Tror en del har att göra med vädret, dock det var väldigt skönt att ta sig en löpartur när det bara öser ner på en...tror jag att den större delen har att göra med att jag hade en liten knäpp diskution med Daniel igår. :/
Jag ser det som en självklarhet att man kommer ihåg varför man blev kär i sin tjej/kille...men antagligen är det inte så..Daniel tex kommer inte ihåg vad det var som gjorde att han blev kär i mig utan sa bara, - det bara blev så!
Det bara blev så, det bara blev så. Verkligen jätte bra. Här tror man själv att det kanske var för man är snäll, omtänksam, eller något sånt, men ikke. Det bara blev så!
jag kanske överreagerar lite men det gjorde mig lite ledsen att han inte ens vill försöka komma ihåg varför enligt han, - det var ju så länge sen jag började gilla dig så vad spelar det för roll?!
Aja, det kanske bara är en tjejgrej att man vill komma ihåg de små detaljerna?!

Killar...Varför finns dom? Jo,för att vibratorn inte kan klippa gräsmattan!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0