Klänning

Nu har jag beställt denna superfina klänningen för 349:- från Nelly.com , längtar till jag får hem den i brevlådan :) :)
Nu ska jag strax lägga mig efter att ha varit uppe i dryga 17 timmar, men först måste jag läsa boken jag håller på med, värd att rekomendera, I ondskans spår heter den av Peter Robinsson, han skriver otroligt bra( om man gillar kriminalromaner som jag gördå^^)..haha, han har gjort flera böcker och alla är lika bra om inte vissa bättre!!

Nu säger jag god natt allihopa, sov gott!

Ciao Ciao!


Sweet Top SEK 314, Rare Fashion - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack gumman =)

När jag är färdig kommer jag kunna jobba i förskola, förskoleklass samt undeervisa upp till klass 2 :) Men ska nog fortsätta lite sedan o bli special pedagog... Vi får se :)

2009-07-16 @ 23:28:48
URL: http://payinginnaivety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0