Rubrik?

Herregud va det har regnat idag, sen jag gick upp. Och det slutar inte heller..blir lite nervös för vi springer alltid ute innan träningen, och vill INTE göra det när det regnar! Hoppas det slutar regna eller helst att vi får springa inne idag!

Har snart packat klart min väska inför Danmarksresan på fredag (till måndag). Började redan i måndags haha, snacka om att vara ute i god tid..vill ju verkligen inte glömma något. Sån är jag! =) Växlade pengar gjorde jag redan förra veckan med. Pratade med Daniel och han har inte ens tvättat allt han vill ha än, och han ska jag flytta ihop med! Hjälp! =) haha ne jag kan nog fixa honom så han lär sig med..♥

Planerar att baka något imorgon, men kommer inte på vad jag ska göra, några förslag?? Är ju ändå hemma denna veckan för att vila mig från förkylningen, vill ju inte bli sämre igen. Och då jobba med barn som är sjuka själva är nog inte det bästa tipset för att bli frisk, så denna vecka blir det att stanna hemma! =) Duger det med!

Vill ha sommar igen!!

Puss J



Haha underbar!! Årets julkort! =)

Kommentarer
Postat av: Anna Sarajärvi

Snyggt kort :)

2009-11-24 @ 17:06:51
URL: http://www.glasdockan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0