Sexy Bitch

Nu har det gått ca: 10 timmar sen jag fick sprutan, och än så länge gör det bara lite ont i armen! Får verkligen hoppas att det stannar där asså. Lite nervös är man ju ändå :)

Resten av dagen har varit väldrigt soft, har handlat MASSA mat för resten av året känns det som!! men det är det ju såklart inte :)

Sen fick jag även vta att jag ska jobba resten av veckan, 7:45- 16:15 både onsdag torsdag, och 8-15:30 på fredag, lite små sega tider, men det är ju iaf pengar, och det säger man ju inte nej till direkt :)

fredag är det även dags för min underbara pojkvänn att fylla år! ♥♥
Hela 21 år bli han med! ser hur vi ska fira det, kanske bio? Eller kanske gå ut och fira med vännerna, vad han vill blir det klart! Vill ju vara en bra flickvänn. (Han kanske inte ens vill vara med mig, det får vi se) Får hoppas det iaf :)

Nu ska jag snart sätta mig framför tv:n med mamma och kolla veckans avsnitt av Desperete Housewifes.

Såg även att 27 st (en hel del tycker jag iaf) har kollat min blogg idag!! Och det är skit kul :) :) verkligen!!  hoppas det inte går ner till 5 imorgon igen elelr något haha!
Ne nu drar jag härifrån lite hehe.

Puss J


Snygging där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0