Trött!

Efter sprutan igår fick jag ont i armen när jag skulle sova och blev lite stel..kunde dock inte sova så bra då jag vaknade varje gång jag rullade över till den sidan.. :) Lite små segt men idag känns det bättre, när jag inte får smäll på den då klart!!

Kom precis hem från handbollsträningen med..inte så kul med tanke på att vi bara var 9 utespelare och 1 målvakt! :) Lite skönt att vi fick sluta tidigare iaf, är skit trött efter att ha jobbat från 7:45-16:15 idag med. Blir även det passet imorgon :) Resten av min vecka ser ut så här:

Torsdag: Jobbar 7:45 - 16:15, sen träning 19-21
Fredag: Jobbar 8-15:30, och Daniel fyller år!!♥♥♥ så ska fira honom =D Kommer nog bli bio han och jag :)
Lördag: Handbollsskola 11-12:30, sen kanske gå ut annars bara ta det lugnt och sova länge till söndag :)
Söndag: Match mot IK Sport 15:00!

Seg men ändå skön vecka, måste se till att sova på söndag när jag väl kan! :)

Nu ska jag ta mig in till duschen och ta ett långt varmt bad!
Sen är det Grey's Anatomy!

Puss J


PS: även hittat dessa snygga skor från Jimmy Choo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0