Höst och strålande sol

Varför ska det alltid vara så himla fint väder på hösten då det bara är några grader ute?? Var fanns detta väder i sommras? Knepigt.. =)

Nu
ska jag strax åka iväg till jobbet, ganska gött att börja jobba kl 1..får ju sovmorgon och sånt..men sen när man börjar kl 7 dagen efter är kanske inte lika gött :) hehe men va ska man göra, får hoppas att jag får ett heltids jobb snart. Skulle vara jätte bra.

Hittade ett vikariat i 7 veckor som skulle varit jätte bra ända nackdelen var att man jobbade inte fredagar men fick söndagar istället, och det förstörde allt! Typiskt! :)

Sen efter jobbet blir det att direkt sticka till träningen som man kommer bli försenad till bara för bussen tar sån lång tid! Aldrig att man kan lite på dom!

Fast snart är det hela igen och det är ju roligt, kanske kommer träffa Daniel då..alltid något att se fram emot iaf!!

Ne, nu måste jag fixa till mig, är ju bara 2 grader ute så måste ta på mycket kläder! :)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0