Jobb och handboll

Blir väldigt dålig uppdatering här men jobbar för fullt nu hela tiden och det är kul..så därför har jag inte tid för detta alltid :)
Men gud va kul det är att jobba medalla barnen, dom är ju hur söta som helst! Det är roligt att personalen trivs med mig med och tycker jag gör ett jätte bra jobb! :)

Sen
är det mycket handboll idag började handbollsskolan igen! Roligt! Märker man att man har några riktigt duktigt och några att jobba med, sen hade vi seriestart idag med mot Partille..skit bra match, vi vann med 24-21 och jag gjorde 5 mål!!(Måste skryta) skit spännande och jämt. Ska bli en riktigt rolig säsong nu asså :D:D älska handboll!!

Sen är det fotbollsmatch imorgon med mot Ahlafors...roligt! Heja oss haha :)

Men nu ska vi snart ha filmkväll här och hitta någon rolig vi än inte sätt..mys!

Ha det bra tills nästa gång..


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0