Smått o gott

Gud va skönt det är med en ledig dag mitt i veckan..nu ska jag strax ta mig upp till gymmet och köra ett pass, kanske passa på att sola med när jag ändå är där =) Såg precis på internet att jag precis missade ett pass med indoor walking.hade kunnatvara kul att prova på faktiskt..får gå in tidigare nästa gång!

Sen efteråt kommer Daniel förbi en stund och vi ska nog baka något gott =)

Ikväll ska jag sedan träna fotboll igen, måste få träna nu efter matchen i söndags som gick sådär, haha..hoppas bara att det kommr folk för en gångs skull!

Imorgon ska jag börja en av de 8 dagarna jag fick när en tjej åker bort på semester..jätte skönt, fast en liten nackdel är attjag börjar kl 1varje dag så det blir ju midre timmar men det är ju iaf nått!

Ne nu får jag ta mig upp och gymma, skönt ska det bli iaf!!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0