♥ Du och jag. Lite av vår tid tillsammans! ♥

Hur kan du vara så kall mot mig? Jag har inte gjort något, försöker bara vara artig och snäll mot dig, för att göra det lättare. Det var faktiskt du som avslutade det du och jag hade. Jag var bara snäll och sa lycka till på matchen på fredag och gör ditt bästa o visa vad du kan. Och du kunde inte ens vara så snäll att skriva tack förrens jag påpekade det!! Så ska det inte vara :(. Jag vill bara att du ska vara lite trevlig mot mig.
Det är inte jag som gjort nått. Vi skulle varit ihop i tre år en en månad igår, inte för att det gör så mycket men kunde vara skönt att känna att det känns som om du inte hade glömt bort det för jag mår fortfarande skit över detta. Att du inte ens kunde säga tack gjorde mig ännu ledsnare :/

Tänk på allt som vi gjort ihop, alla minnen kanske du gillar det iaf? Det gör iaf mig glad :) Fanns inget bättre än att vara din flickvän, du har gjort mig glad och lycklig från första dagen jag träffade dig. Det var det jag blev kär i dig för. Att du alltid fick mig att skratta! Kanske låter lite klychigt men så var det. Du har alltid fått mig att skratta och det vann du mitt hjärta för.

  • Första året när jag och pappa var på cykelsemester och det skulle vara pubafton på kårholmen på helgen och du sa att du var tvungen att jobba. Jag blev ledsen för jag trodde att du skulle vara med. Och så när jag och pappa kommer ut på fredagen så ligger du i min säng och väntar med en jätte stor bukett blommor för du ville överaska mig!  Det finaste du gjort för mig någonsin! Blev så otroligt glad, kunde inte ens fatta att det var du som gjorde det :)

  • När vi skulle gå ut och fira att vi hade 1år. Du var så fin när jag hoppade av vagnen med en snygg skjorta ditt fina perfekta leende, snygga byxor och en kavajjacka i handen. Plus att du gömde en bukett blommar i den andra bakom ryggen :) När vi träffade några av dina kompisar och dom frågade vad vi skulle göra, sa du ganska glatt att vi ska gå ut och äta för vi hade varit ihop 1år den dagen! Blir bara mer o mer kär för dig varje gång vi träffas och alla dessa fina saker gör det mer. Att du inte skämdes för mig gjorde mig glad.

  • Alla gånger vi bara har legat i sängen och pratat med varandra. Om allt möjligt. Vi kan prata länge länge och det är bara för mysigt, kommer ju närmare o närmare dig hela tiden. Man känner sig så lättad när man har nån att prata så med samtidigt som man ligger och håller om varandra eller pussas lite :) Vet att du gillade det med. Du var min bästa vän som jag kunde säga allt till.

  • Andra året ville du överaska mig dagen innan vi hade två år. Du hämtade mig med bilen och satte på mig en ögonbindel! :) så jag inte skulle se vart vi åkte. Så tog du mig för att kolla på Ice Age 3. För det var sista dagen den visades och du visste hur mycket jag älskar dom filmerna och då ville du göra det åt mig! Det är allt sånt jag uppskattar med dig. Allt du gör för att jag ska bli glad. Du lyckades varje gång!

  • Varje gång jag är och kollar när du spelar match. Hur glad du blir varje gång du gör ett mål, då du verkligen visar allt du är bra på. Ser hur (snygg) din rumpa är när du spelar, hela din kropp! Men speciellt hur duktig du är och hur mycket du älskar den sporten. Det syns, alltid mera när du är glad på planen och inte tjurig. Nu börjar resten av säsongen och jag hoppas du bara visar alla hur grym du är. För det är du verkligen! Blir glad av att se dig spela för då vet jag att du är lycklig (om ni inte förlorar då) :)

  • När du har ställt upp för mig när saker går dåligt. Som när du följde med mig till sjukhuset när jag skadade korsbandet. Hur du satt där och väntade, du gjorde det för mig. Eller när du sa att du ville följa med till min gamlemorfars begravning för att stötta mig, även att du blev hur ledsen som helst själv för du tänkte på din mormors begravning. Var så jobbigt att se dig så ledsen och inte kunna göra något åt det. Men det visade verkligen din kärlek till mig och det var bara en av alla miljoner grejer jag älskar dig för, fortfarande.

  • När vi skulle fira att vi varit ihop i 3 år "bjöd" du in Fred, Anna, Freddie och Alexandra med. Och ville inte säga till mig vad vi skulle göra eller när vi skulle göra det. Du sa bara till mig att avara färdig en viss tid och att jag skulle möta er vid hållplatsen. Sen åkte vi in till stan och träffade dom andra så gick vi till första stället för att äta mat, vilket var Bamboo, hur god mat som helst med :) Sen efter det hade vi tid över så vi gick längs kanalen och pratade och kollade på allt. Sen kom vi fram till att vi skulle åka Göteborgshjulet, läskigaste jag gjort i hela mitt liv ska jag bara lägga till. Mitt där uppe ville du ge mig min present när jag skakar som mest!! Men fick ett HUR fint armband som helst ifrån Esprit! så fint, har på mig det varje dag. Sen efter det skulle vi gå på bio för att avsluta så vi satte oss i baren och tog var sin cider och myste ihop alla. Sen åkte vi hem, det var den perfekta dagen. Allt du gjorde och ordnade med för att jag skulle bli glad. Tack för det :) ♥

  • Alla små sakerna du följer med mig på. Balen, min student, alla midsommar, alla resor till Kårholmen, alla släktgrejer. Du ska bara veta hur mycket jag uppskattat allt sånt du ställer kanske upp även att du inte orkar men gör det för mig, för du vet hur glad jag blir då. Alla i min släkt gillar dig så mycket bara för att du tar hand om mig, visade alla hur mycket du gillade mig. Tog hand om mig när jag var ledsen. Allt sånt med dig är bara så perfekt.

Visst alla "bråkar" i ett förhållande. Vet inte ens om det vi gjort kan kallas bråk, är mest tjafs men det räcker, små saker som man bara blir trött på över ett tag.
Istället för att bara prata lätt om det kanske man haft en jobbig dag så blir vi jätte sura och inte pratar på någon timme. Sen när vi lugnat ner oss så är allt bra igen. Det är även "bråken" som formar ett förhållande. :)

Jag älskar dig hur mycket som helst, tro det eller ej så blev jag bara mer kär i dig när detta hände.
För jag insåg hur mycket jag vill vara med dig och hur lite jag kan leva utan dig. Så hoppas bara att du nån gång kommer fatta hur bra vi hade det och om så är fallet(tror inte det än iaf)att ingen annan tjej kommer vara så bra som jag är.
Kom ihåg det du skrev i brevet, "tro inte att jag är någon player, för det är jag inte. Det är bara det att det är svårt att hitta någon annan som dig, det finns inte!"

Det finns ingen annan kille för mig än dig. Du har gjort mig till den tjej jag är idag och det bara för jag älskar dig! Du har varit det bästa som funnits i mitt liv och du kommer fortsätta vara det bästa ett långt långt tag fram. Du ska veta det. ♥


 

 

När vi hade 1 år ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag får helt ärligt tårar i ögonen när jag läser det här jennie, hoppas allt löser sig <3

2010-08-23 @ 16:49:51
Postat av: Hanna

Vad gör du?=D

/hannazlife

2010-08-23 @ 17:38:22
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0