Melodifestivalen

Det enda bidrag som jag gillade jag till finalen direkt!! Heja Eric saade.. Snygg var han med =P Grr!
Nu får vi vänta och se hur det går i finalen..kan det vara ett bidrig till Eurovision?? Bara att vänta o se!

Skulle vara kul om Andreas Johnsson åkte ut med..skulle min kväll bli lyckad haha, han är ju bara för dålig enligt mig =) Och inte så jätte bra låt iår heller! Ne skicka ut honom!
Vidare med Pauline!! =) Och nu såg jag precis att hon gick vidare till andra chansen, jaay! (bättre än inget) :P

Nu bli det att titta vidare när Svenska folket pinsamt skickade Andreas till finalen..Fy!!


Måste bara lägga till att vi vann mot  serieledarna Önnerediterna idag med! 24-30 fan va grymt! Nu skiljer det bara 3 poäng mellan oss och 6 matcher kvar att spela(12 poäng). Vi ska till division ! ingen tvekan om det! =D
Jag ska vara på varje match och stötta tjejerna med!! Heja Kortedala! =D

Puss J


Eric Saade!

Kommentarer
Postat av: djustd

Önskar dig en trevlig start på veckan!Kram :)

2010-03-22 @ 14:03:19
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: djustd

lurade du nån igår? :) Själv kom jag inte ens på att det var 1-a april...

2010-04-02 @ 13:40:17
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0