Återbesök!

Idag har var it en lång dag trots att klockan bara är halv 3 :) Har sovit riktigt dåligt då jag varit nervös inför läkarbesöket!

Dagen började med att jag gick upp vid 7 för att kl 8 bege mig med mamma till läkaren för att se hur det står till med mitt knä!! Det blev positivt, korsbandet är inte av utan bara uttöjt och det är skit bra! Minisken har även fått sig en smäll som öven det yttre ledbandet har.. Men allt annat är skit bra helt enkel! =)=)

Sen blev det att åka hem för att ringa till sjukgymnasten, dit stack vi med en gång för att få med tips och att han skulle dra ännu mer i mitt knä som den andra läkaren med hade gjort så det ömmar ganska mycket nu.
Men huvudsaken är att jag nu har sjukgumnastik att gör hemma tills jag ska tillbaka för med guidning av honom..skit bra! :) Slipper även kryckorna och ortosen nu..jätteskönt! =D
Är jätte glad att allt gick så bra..så nu blir det att hård träna så jag kommer tillbaka till handbollen!! =)

Ligger nu och myser i soffan med en kopp varm choklad och en tjock filt..dagens väder är ganska rått faktiskt..hoppas det snart blir sol..ska bli skönt att åka  bort nästa vecka så man får tänka på annat :)

Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0