Biggest Loser.

Tjenixen! ;)

Nu har jag precis kommit hem efter att ha kollat på dagens handbollsträning för laget =) Var väldigt kul i alla fall =)

Fick reda på att nu när jag ändå är skadad kan jag passa på att få gå på tejpkurs som jag har velat ett tag! Så det händer nog nästa vecka, ska bli skoj tror jag..alltid bra att kunna sånt! Speciellt när jag ska gå nästa steg i ledarutbildningen med =) Duktig jag är!

Snart ska jag bege mig in i duschen och göra mig fräsh (inte för jag är äcklig nu eller så :P) haha sen blir det väl att titta på tv som vanligt. Gör inget annat just nu för tiden! :)

Imorgon ska jag äntligen gå på handledarkursen för att börja köra bil. Ja vissa tycker säkert jag är jätte seg och efter men bättre sent än aldrig. säger jag! Nu detta året ska jag satsa:
  • Börja köra bil
  • Skaffa ett bra jobb
  • Flytta hemifrån
Det är lite iaf..alltid bra att ha lite mål för sig så att man inte bara hänger med i strömen utan gör något bra för sig själv med! =)

Btw gillar att snön är kvar fortfarande! Hur mysigt som helst!! En stor hiss från mig där ;)

Ne, nu väntar duschen på mig. Vi hörs! ;)

Puss J

Kommentarer
Postat av: Åznaaa ;D

Bra mål du har :) Go for it.." You can do it" ;P hihi

Hoppas allt bra med dig <3

2010-02-15 @ 19:24:47
URL: http://noiire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0