En vecka

Idag har det gått en vecka sen jag skadade mig...och hur känner jag mig?? Helt enkelt mår jag skit..knät är svullet fortfarande, har knappt gått ner något. Numera känner jag en smärta hela dagen och ett visst tryck. Jätte svårt att förklara. Är skit att detta hände, värsta skadan man kan ha.
Finns inget att göra än heller, bara vänta på att få åka tillbaka. Vilket jag ska göra den 27 Januari!! Så det är ett tag kvar tills det med! Faaaaaaaaan va jag hatar detta!! :(

Imorgon blir det att kolla på tjejerna med när dom möter Kärra, som ligger 2 poäng under oss. Matchen som gäller om vi fortsätter ligga 3:a eller om vi blir 4:a samma gäller då för Kärra..kommer bli hemskt att kolla. Kommer börja gråta det känner jag på mig..vill verkligen inte vara borta. Vill spela handboll!!
Ingen aning hur länge jag kommer vara borta heller, för om korsbandet är av måste jag operera och det beror på hur lång tid det tar innan man får operation med, sen kommer rehaben efter det! Usch. och Även om det "bara" är uttöjt så är det mycket rehabelitering för att få tillbaka stabiliseringen i knät och musklerna. Så oavsett kommer jag vara borta minst ett halvår känns det som!! Det är ett rent j*vla helvete!

Nu ska jag ta mig en lugn hemma kväll ensam och kolla på tv äta lite godis och bara vila (har gjort det nog i veckan annars ändå men måste) har en lång period framför mig så är bara at vänja mig.

Och som alla har sagt när jag har pratat med folk..det ordnar sig du är en stark tjej..känns som rent skitsnack nu. Känner mig inte direkt stark faktiskt. Vill bara tillbaka, känns som det gått ett halvår typ, och då är det bara en vecka! tänk när det väl gått ett halvår, hur kommer jag känna mig då??!

Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0