Kvälls/nattblogg?

Just nu sitter jag och kollar på dagens repris av The Amazing race på kanal 6.
Har precis stängt av mig från msn där jag pratat med en kompis i ett antal timmar idag med..alltid lika kul, kommer nog prata imorgon med antar jag =)=)

Jag vill verkligen jobba hur knäppt det än låter..för när man jobbar vad får man då?? Jo, pengar!! Och det saknar jag ganska mycket nu när jag inte kan eller får jobbar. Har hittat massa fina kläder jag vill beställa inför sommaren så man känner sig sådär somrig fin man gör när det är varmt väder man äter kanske en glass och har på sig nya fina kläder!! Är ju det bästa =)
Så nu när jag inte får jobba blir det lite snålt på den kanten..hoppas mamma kan hjälpa mig :D
Jag är absolut inte bortskämmd men kan få hjälp med grejer när jag behöver..som nu :)


Det här med bloggandet är ganska kul..man läser om dom "större" bloggarna som foki, kenza, kisse m.m om hur många läsare dom har per dom och hur mycket dom tjänar dom tycker ju det är skit kul..men jag blir skit glad när jag ser att jag kanske haft 20 läsare per dag, visst vissa kanske tänker hallå det är ju ingenting!! Men jo för mig är det det =) att någon är intresserad av det jag skriver tycker jag är skit kul! Så jag kommer fortsätta med det jag gör för det verkar ju uppskattas lite och det är roligt tycker jag =)

Nu är klockan ganska mycket så jag ska nog ta och gå och lägga mig! Blev sent igår så får sova ut imgron (vilket jag ändå kan göra varje dag då jag inte jobbar) :P

Ganska många olika ämnen i detta inlägget haha, vem bryr sig I love it!! God natti!

Puss J


Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

2010-03-25 @ 00:56:25
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0