Mys =)

Som sagt idag var jag och kollade när tjejerna spelade match mot Kärra..tyvärr fanns inte riktigt vinnarskallen där idag så vi förlorade med 3 bollar! :(
Men det är bara 1 poäng som skiljer mellan oss så det är inte kört än :) 9 matcher kvar alltså 18 poäng, allt kan hända =)

Nu ligger jag i sängen med Daniel, han kollar på Johan falk och jag sitter vid datorn, vilket roligt förhållande!! =) Ne vi har det väldigt bra ihop faktiskt =)♥

Idag har mitt knä värkt ganska mycket, känns rätt jobbigt då jag vill hoppas på det bästa! Vill komma tillbaka och spela, saknar det! Just det såg att dom har lagt in våra nya bilder på hemsidan med, skit skoj :) lägger upp dom :)

Sen spelar äntligen Sverige på tisdag med, mot Slovenien =) Ska bli skit kul att kolla på!! :)

Hittade en fräck bild med ;) snacka om att gilla!!!

Puss J

Bilder finns på www.Kortedalahandboll.se


Eller hur sexig!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0