Staaan

Igår till idag sov jag över hos Daniel, det var mysigt. Lite jobbigt att sova bara när jag vaknar varje gång jag kommer emot mitt knä :S Fy för detta!!

Sen begav jag mig ut och kämpandes i snön in till stan för att träffa Sesilia! =) Längesen vi träffades nu. Blev en sallad på Paprika (som vanligt :P) sen gick vi runt lite och handlade saker vi egentligen inte har råd med! Bara köper saker jag inte behöver ens.

När jag kom hem såg jag att jag har fått min almanacka jag beställde för ett tag sen, jäätte fin men rosa linjer inuti och en bild på mig utanpå! Åh så fin =)
Hoppas jag snart får muggarna jag beställde med.

Helt underbart väder har det varit idag med, älska snö med massa sol!! =) Jennie lycklig!

Nu ska jag spana på One Three Hill sen blir det nog middag.

Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0