Vänner

Sitter just nu och kollar på Vänner. Snacka om att jag gillar det programmet! Har laddat upp för hela kvällen framför tv:n =)

Sitter och tänker på hur fel en grej man har gjort flera 100 ggr kan gå. Min skada till exempel, har gjort ett sånt upphopp/skott hur många ggr som helst, även när man fått knuffar, men denna gången gick något fel och det bara small till i knät, en känsla jag aldrig vill ha igen!
Vill inte sitta och fundera på allt jag kanske inte ska kunna göra det närmsta året eller allt jag kan missa, blir bara ledsen då. Alla säger att det kommer bli bra och att dom förstår. Men det gör dom inte! Ingen som inte har skadat sig såhär vet hur det känns.
Att inte kunna träna eller spela den sporten som är en del av sitt liv. Det gör ont. Det gör en ledsen!
men hur kan man sitta och tänka på annat när så fort man ska gå ut måste man ha både ortosen och kryckor och alla glor på en som att man är en utomjordning eller något!
Hatar att vara skadad! Det västa är att det bara gått 3 dagar. Hittills 3 dagar av vad det känns som en evighet kvar innan jag får reda på om mitt korsband är av eller inte! Helvete är vad det är!

Ska fortsätta kolla på tv och tänka på annat =)

Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0