Varför jag!!?

Det som jag alltid har tänk "det händer inte mig" har hänt :( har skadat knät under handbollsmatchen sist mot Torslanda!

Fick ett bra kantläge, när jag skulle hoppa upp fick jag en knuff eller något och då bara det sprack till i knät kan man säga. Jävlar vilken smärta kan jag bara säga. Fick åka till sjukhuset och röntga och träffa läkaren. Hon kände och tryckte på knät och hon tyckte att det kändes som att korsbandet var av :S men hon viste inte säkert för man kan inte se det när skadan är så ny, ska tillbaka om 2 veckor då får jag veta exakt vad som hänt med knät!
Det västa som kan hända just nu!
Allt började bli bra i handbollen, naturligtvis ska något sånt här hända då :(

Fick en grej som heter ortos (eller hur det stavas) som hjälper att stödja upp mitt knä för det gör inte det själv just nu. Plus kryckor! Har aldrig haft kryckor innan i mitt liv. Jätte jobbigt plus att jag har en stukad tumme som inte gör det bättre heller :)

Skulle åka skidor i slutet av januari med. Får vi se hur det blir med det. Skulle äntligen få prova snowboard som jag tjötat om i flera år, plus att Daniel äntligen skulle med. Men jag hoppas fortfarande på det bästa :) Vill bara bli bra och få spela handboll..Allt som räknas just nu!

Nu ska jag tänka positivt och ringa folksam, för jobba kan jag inte heller göra!! Piss skit är allt!

Puss J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0