Landet, cykling, pubafton, fika, bryggfest...

Oj oj oj...nu var det väldigt längesen jag uppdaterade och det har hänt väldigt mycket på den tiden, har tyvärr ingen tid att skriva nu då jag snart ska ge mig iväg till kära handbollsträningen igen, tillbax till den svettiga hallen och blåser efter klistret, woho!! :)

Har haft en riktigt skön tid iaf kommer massa bilder och text, bara inte just nu. Hoppas det är Ok! (ni har ju inget annat val ;)
Roligast var pubaftonen på kårholmen, och veckan efter när min underbara Sissi var med ute för första gången...måste göras om för den delen!!

Ne nu måste jag packa väskan och göra klart maten innan min käre kille kommer hem efter jobbet!!

Ciao

                                                                                                            Sesilia!! :)

Kommentarer
Postat av: Sissi

Haha snygga bilden ;)

2009-08-06 @ 15:30:22
URL: http://sesiliaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0