Varför?

Nu har man fått ringa vårdcentralen och väntar på ett samtal tillbaka, kanske har ögoninflamation eller så är det bara något annat fel på mitt öga..åh orkar inte just nu..vill inte använda mina glasögon. Speciellt inte när ögat bara rinner och rinner och är helt illrött, ganska störande faktiskt!

Men en bra grej är att jag precis varit på intervju för förskolorna i Kortedala så snart får man jobb!! Heja Jennie :):)

Väntar på samtal tillbaka så jag får boka en tid!

Nu ska jag åka och handla med pappa som är hemma för han är sjukskriven för han är inflamerad i armbågen så hans arm är dubblet!! så stor! :S stackars pappa.. :)

Kommentarer
Postat av: Sissi

Wiiie GO JENNIE! :D jobbet alltså, haha. USch för ögoninflammation :(

2009-08-19 @ 20:25:45
URL: http://sesiliaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0