Funny people

När Daniel fyllde år i fredags(21 år) gick jag mamma och johan och väckte honom på morgonen! :) Som tur var började vi andra runt 9 tiden så han fick ialla fall sova lite :)
Sen fick han sin favorit mat Tacos och jag bjöd honom på bio för han ville inte gå ut! :D Helt perfekt enligt mig.
Present fick han självklart med, en gps till bilen han köpt :) Riktigt överraskad blev han iaf, jätte kul att se!!

Filmen vi kollade på var välk inte så jätte bra, Funny People med Adam sandler m.m, enligt mig en film som kunnat vara 1,5 timme som var 2,5 timme istället, lite för lång helt enkelt :) Annars rätt kul!

I söndags spelade vi match mot Kv Ik Sport med, ligger sist i tabellen men blev en svår match till en början ändå. Tillslut tog vi tag i det ch vann med 20-14 :) skit skoj!!

Idag har jag och Johan varit och handlat julklappar, vi är nästan helt klara, känns sjukt skönt att fått det gjort :) Har mycket pengar kvar av lönen med, känns ännu bättre :)

Nästa punkt på listan idag är middag!

Puss J
Ps: Bara 23 dagar kvar till julafton!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0