2 år idag!!

Jaha, nu har det gått ett år till. Känns helt sjukt men helt underbart med, hehe.
Har ju tillbringat mina sista två år med killen jag älskar och förhoppningsvis massa år till. :) wiiie (a)
Igår bjöd han mig på bio som en liten föröveraskning, och det blev Ice Age 3, bara för att han visste att jag skulle älska den! Det är ju så gulligt gjort..!!
Den var iaf skit rolig haha..(a) rekomenderar den verkligen, bara man har lite humor passar den alla haha (iaf mig) ;) och det bäste var att en av de nya karaktärerna var göteborsk talande haha, skit ball ;)

Längtar verkligen till ikväll, ska gå ut på restaurang(någon som vet en bra?) Sen ska han få presenterna jag köpt ^^ med hjälp av Alexandra ^^  en skämt present stålmannen kalsonger haha, och en finare ett silver armband från Hallbergs Guld...Hoppas han gillar de(?)

Nu väntar jag på Karoliina(Karro), var ett tag sen vi träffades nu, du kan vara lite rolig ibland ändå gumman(A) haha :)

Får fixa mig i ordning lite, ligger ju fortfarande i sängen!

Caio Caio!



1 års dagen :)

1 års dagen! :)  Lycka!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattiiis till 2 års dagen :)

2009-07-10 @ 11:33:09
URL: http://hannabergluund.blogg.se/
Postat av: Sara

Sötnosar!

2009-07-13 @ 22:37:13
URL: http://payinginnaivety.blogg.se/
Postat av: Jönsson

hihi,. jag köpte sådana kalsonger till jens med när han fyllde år :D Fulaste jag sett på! :D

2009-07-14 @ 09:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0