Bodypump

Nu känner jag mig lite så där små seg i kroppen efter en timmas pass, men det gör nog gott det med.. ^^
Det började väldigt roligt med att Daniel inte visste hur man skulle göra övningarna eller inte svankade och böjde sig istället (lite svårt att förkara men skit kul va det iaf!!)
Ne men det var kul första pass med älsklingen kommer säkert bli fler :)

Hmm..aa så vad händer nu då? Ska nog ha lite av "myskväll" med mamma, kolla på nya avsnitten av morden i midsommer och äta popcorn (light) ;)
Sen ska jag fortsätta nya boken jag började på idag (I djävulen sällskap - Peter Robinson) när jag äntligen..blev klar med den förra(Ondskans spår - Peter Robinson)..riktigt spännande om jag får säga de..
Haha jag har blivit lite av en läslus nu, men va ska man annars göra när man inte har något jobb och är ledig hela dagarna?! Lika bra att läsa :)

Ne, nu blir det ringa Daniel och ha vårat kvälls prat så mysigt så :):)<3<3

Vi hörs! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0