:)

Och regnet bara öser ner, när ska sommaren komma tillbaka igen?!
Blir ju deprimerad när det regnar hela tiden..kan inte gå ut, kan inte sitta på balkongen i solen och läsa. Jag vet inte hur ni är men jag tappar humöret när det bara regnar hela tiden..men när solen väl är framme är den ju kanske max en halvtimme sen kommer molnen igen.. :)

Blää på det iaf!

Min klänning som jag beställde den 16:de denna månad har ännu inte kommit, de sa att den skulle ta 2 arbetsdagar, vilket det inte gjort..
Är det någon som vet om Nelly har någon adress man kan kontakta dom på något sätt?? Vill ju ha min klänning :) Nu är det klart, hittade var man skulle skicka!

Ne nu vet ja inte va jag ska skriva mer!
Tjingeling^^

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe ja det vet jag, men skrev de lite större öarna för då kanske folk vet ungefär vart jag är.. haha :P



Men gå in på Nellys hemsida.. brukar väl ha någon kundservice sida med nummer å sånt..

2009-07-23 @ 12:42:28
URL: http://payinginnaivety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0