Gothia..

Idag blev sista dagen för Freddie och hans lag Väster..tyvärr så spelade dom inte rikgti så bra som dom kunde och förlorade, med stora siffror oxå (0-5)! Men tränaren tycker att dom har gjort en bra match vilket ingen annan höll med honom, knasboll haha(!) :)
Tyvärr igen så får Freddie komma in när det är 9 min kvar(!) och direkt var han ett hot och precis när han skulle skjuta fick han en knuff i sidan och skadade sig, var nära att bryta av benet och hade tur att det inte blev så..
Men men vad ska man göra :)
Lycka till alla andra lag som är kvar hehe ^^

Nu ska jag gå och lägga mig en stund, har ju redan varit vaken i 6 timmar o 20 min!!

Skriver kanske mer senare.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

har inte du spelat jennie? :O

2009-07-16 @ 19:31:35
URL: http://writteninthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0