Hm..är det Söndag idag?!

Aa snurrig som  jag brukar vara :) men idag tog jag priset denna veckan(hehe), var hemma hos Daniel och tillbringade dagen med hans mamma Gunilla och hans låtsas pappa Peter. Gunilla säger
- aa men känns egentligen inte bra att hoppa över ett träningspass "bara"för att kolla på fotboll, men klart det är ju min son som ska spela :)
- Hur glatt som helst svarar jag, men det är så det är på helgerna man får fuska lite! ^^
- Men ett kratt hängendes efter svarar hon, men Jennie då. Det är ju måndag idag! hahah^^

Ibland orkar jag inte hänga med...blir ju bara massa dagar när man är hemma varje vecka utan ett jobb, och dom är väldigt duktiga med att lysa med sin frånvara..KOM NU!!

Men iaf har jag, Gunilla, Peter och Gunillas syster Maggan och hennes man Kent varit kollat på när Freddie(Daniels lillebror) har spelat Gothia cup. Väster som han spelar i var riktigt duktiga i denna matchen mot ett tyskt lag och de vann med 4-0, och Freddie gjorde ett mål(!) Heja honom!!^^
Nu får vi se hur det går för dom imorgon....hålla tummarna :)
Bilder från idag kommer..


Nu ska jag snart mysa med "sjuka" mamma som känner sig febrig, och kolla på tv, äta lösgodig sch mysa med var sin skål med jordgubbar!! Mums säger jag! ^^

Trevlig kväll allihop!!

Freddie


Glad efter att ha gjort sitt mål, duktig! ^^


Motståndarna från Tyskland

Gunilla, Maggan, Kent o Peter


Glad och svettig efter matchen, så söt :)


Grattad utav mamma :) Lycka till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina

va kul att du skaffat blogg gumman =)

2009-07-13 @ 22:40:28
URL: http://writteninthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0