24 timmar kvar

Nu är det midre än 1 dygn kvar så kommer vi vara på väg till Danmark, jag vet alla tycker nog inte Danmark är så stor grej, men när man bara har varit hemma i Sverige hela året så ska det bli riktigt skoj! :) Tycker i alla fall jag!

Allt är färdig packat (Gud va duktig jag är) och solat har jag gjort med, så känner mig lite fräsh i höstmörkret =)

Nu sitter jag hemma med katten och kollar så han mår bra, sen ska han ner till pappa medans vi är borta. Ska nog bli bra det med tror jag :)

Väntar på Daniel att han ska sluta sitt jobb och komma och göra mig sällskap, alltid kul det med! Speciellt efter att allt går så bra igen (vissa vet vad jag menar) ;).

Haha nu får jag hitta på något att göra, börjar bli uttråkad. Kommer nog skriva en sista gång innan vi åker.
Ps: hittat min kamareladdare med, så bilder lär det bli!

Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0