Sprutan!

Nu har jag tagit den!!! Jag och Daniel åkte ner i morse i tro om att det skulle vara mycket folk, och när jag väl fått mitt nummer så är det bara tre stycken innan mig så det var ju skönt iaf! :)

Och ja, jag har oroat mig så jag knappt kunnat sova, men det var över innan jag ens satt mig typ. Inga biverkningar än och det har gått snart 5 timmar och det är ju bra :)

En lite grej var att jag var så nervös så jag började gråta efetråt när det var klart och vi satt i bilen igen! :S
Men nu är allt bra igen :D

Det är bara att ta den och se vad som händer helt enkelt :) Det är media som har förstorat upp allt så alla är rädda. Dumma dom!!
Nu ska jag äta min kycklingsallad och gosa i soffan!

Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0