Ben & Jerry

Ligger i min säng och äter godaste glassen ben & jerrys, mums asså ♥ sen har jag hittat en skit grym låt jag vill dela med mig av.. www.youtube.com/watch?v=g4-531AnxlU&hl=sv Kesha - tik tok..lyssnar nästan redan sönder den!! :) hehe

Har även hittat en skit grym sida där det är en tjej som älskar att måla och rita och har börjat sälja sina teckningar, fast på kläder som linnen, och t-shirts, m.m hon är riktigt duktig och tröjorna är skit snygga!! http://www.kandeeshop.se/

Här är en av hennes t-shirts, så jävla snygg!! ska beställa den! =)=) sen har hon även dessa gryma som jag tror kan göras som tavlor! Jag kan iaf tänka mig att ha dom hemma på väggen..!! åh så snygga =)

Puss J!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0