Bullar

Igår var det fags för den andra av våra matcher mot Lysekil hemma hos dom, å det blev en lång resa dit men det blev en vinst iaf!!! så resan hem var inte så tråkig ändå haha :)

Idag har jag bestämmt mig för att baka bullar när jag ändå är hemma..mums!!
Ikväll är det ju dags för träning igen, och lyssna på vad våra tränare tyckte om matchen igår..ska bli intressant!

Sen har älskling fått ett ordentiligt jobb igen fast det är bara för denna vecka...men det är är iaf något!! Får hålls tummarna för honom nu! =)

Ska kanske se till att ädnra lite på layoten av bloggen så man kanske får lust att skriva mer igen..kommer nog funka =)

Ne, nu ringer klockan för att bullarna är färdig jästa, dags att fortsätta...


Puss J

bullar

Bara för jag gör jätte goda bullar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0