Härlig söndag

Idag har varit en skön dag, sover över hos hjärtat  vilket jag inte gjort på drygt 2 månader då det kommit saker emellan, nu blev det av igen! Vaknade innan honom idag så låg bara och kollade på honom när han sov, han är så söt. Liksom låg och log i sömnen som att han dömde om något bra (undra vad ?!) =)..
 
Sen har jag fått en jätte fin röd stor blomma av honom, så fint gjort! Såna små anledningar som får mig att gilla honom ännu mer! =)♥

Vi bjöd även våran farmot på middag, det blev panerad fisk med potatis och sås, jätte gott. Sen hade jag även bakat kärleksmums, och det var gott! ♥ Jag är sån duktig backerska =) (när jag väl vill haha!)

Nu blir det mys framför tv:n eller till och med spela lite fifa 10 haha :) är så roligt!!

Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0