Mysdag!

Idag har jag varit ledig, och älsklingen med så han sov över. Det var mys! Innan vi la oss spelade vi på hans ps3 fifa 10 blev det!(playstation 3 för dom som inte vet) haha. Det var skit kul, jag både vann och förlorade matcher.

Gjorde även en bra grej, vi gick hem till min gamlemormor (89 år) och hälsade på henne med en fika, det gillade hon :) och det är alltid kul att se henne glad! Sen tog vi oss en promenad sen hem igen och mysa framför tv:n!

Sen även idag blev det träningen igen, som vanligt hehe. Det var bra idag körde mycket mer fys än vad vi gjort det sista men det behövdes, känns gött iaf!

Imorgon blir det jobb igen 8- 15. Härligt härligt!

Ne, nu ska jag ta mig in i duschen och göra alla glada haha! =)

Puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0