Snart helg

Gud va skönt det är med en ledig dag i veckan..sitter just nu vid datorn(ganska självklart om jag skriver) men en kopp te i solen som kommer in genom vadagsrums fönstret, och kollar på min katt som ligger och gottar sig i soffan :)

Är på ett jätte bra humör idag men har ändå inget att göra, så det är lite trist..kan ju lixom inte gå runt här hemma och vara glad bara(haha) lite konstigt?!
Får väl ta och börja städa som mamma vill att man ska göra med..

Sen ikväll är det ju träning med och sen är det fredag!! Jätte skönt, äntligen helg igen! Ändå som kanske är lite segt imorgon att jag ska jobba för två personer, så jag jobbar mellan 7-16.30, en väldigt lång dag för mig!! Tur att man kan sova någon timma mer på lördagen innan handbollsskolan! :)

Nu ska jag kolla lite på kläder på olika sidor o se om jag hittar något jag gillar..

CIAO ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0